I datasalen igen, P.S: Läs inlägget!

Kan inte blogga för jag har ingen dator hemma hos Mamma, den e inne på lagning tror jag, men sitter i datasalen nu i skolan ;) Och svar till Lina: Ja jag menade dig Lina men jag vet inte om du skulle med elr inte :P
Men bara så att ni vet så kmr det inte bli så mkt uppdatering den här veckan, kanske kommer slänga in ett inlägg då och då.. Ska till Pappa och hämta massa saker med Steffi, så då slänger jag in ett inlägg osv.. Men ni får hålla utkik, för jag kan be denise, Sara elr Miichi gästblogga :)

Men vi hörs väl senare nån gång! :)♥

Kommentarer
Postat av: Sandra


sv: Hehe det är lugnt, och tack själv! =)

2010-05-01 - 15:39:41 / http://ssandrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0