I'm Glaaad !! :D

Nu är jag hemma :)
Har varit i skärholmen men min kära mor och med mina två småsyskon, Kathy och Dennis :P
De skulle handla och kolla runt lite så jag drog och klippte mig, blev riktigt nöjd :D
Fast det blev jätte kort !
Sen blev vi upphämtade av min mammas kille och så åkte han och dennis och klippte sig, Dennis blev jätte sööt ! :)
Kan tyvärr inte lägga in bilder eftresom jag inte har med min usb sladd, den ligger hemma hos pappa.. -_-

Men aa jag fick precis en underbar present !! Jag ska pierca mig antingen imorn eller nån dag nästa vecka ! :D:D:D:D:D
Hahahha jaa Jag är Glad ! :D ♥
Tack Mamma och Friggis !!! Beosos ! ♥♥♥

Lovee Miichi


Kommentarer
Postat av: emelie


vart ska du pierca dej?:)

2010-04-09 - 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0