Mina såkallade "Framtidsplaner"

Abgående mina såkallade "framtidsplaner" :P

Jag vill bli känd för typ skådespelerska elr nåt liknande och jag vill ha en enkel lägenhet här i Sverige, En stor lägenhet i NYC och ett Hus i LA, California.. Jag vill alltså vara steeenrik ahha. Vem vill inte kilsom :P

Lägenheten i Sverige ska se ut som en helt vanlig lägen het men kök, vardagsrum, 1 toalett och ett/2 sovrum typ..
Men jag ska inte ha vitt kök, jag tkr det är så jäkla tråkigt för tp alla har det, men jag vill ha rostfritt kylskåp och frys sen typ svarta skåp och lådor och så..
I vardagsrummet ska jag ha en soffa som  st kan sitta i och en fåtölj med fotpall. I mitten ska ett litet bord stå och sen ska jag ha en plasma TV. Jag ska ha ett skåp med mina massa foton  och så..
Köket har jag redan förklarat och mitt sovrum ska vara så enkelt som möjligt.. En garderob (Liten walk-in) och sen en rund säng men fluffiga täcken och kuddar :)


Lägenheten i NY City ska oxå va ganska "vanlig". 1/2 sovrum, kök, vardagsrum, och 2 toaletter.. Asså typ som lägenheten i sverige.. så det finns inte så mkt att förklara där..



Huset i LA ska ligga exakt vid stranden och nära ett "shoppingcenter" elr vad man nu än ska kalla det för.
Jag ska ha en stoor dubbelsäng, med ett skåp med asmånga foton i och tavlor på väggarna..
i köket ska jag ha en liiiiten plasma TV som man kan kolla på IBLAND och det ska sitta på väggen.
I vardagsrummet ska jag ha en vit soffa och en vit fåtölj med fotpall till och en stooooor plasma TV.
Jag ska ha ett skåp med alla mina fina priser t.ex som oscars, guldbaggen och såna saker haha.
Sen i vardagsrummet ska jag även ha ett inbyggt akvarium med massa saker i och massor med olika fiskar.
Jag ska ha en söt liiten hund som är tam, rumsren och gillar att gosa:)
Det ska vara svart inredning i köket med rostfritt och en svart bänkskiva mitt i rummet som går lite böjd om ni förstår vad jag menar. Som en orm ungefär. Och det ska va mitt köksbord haha.

Ja det var typ det. Jag kan kma på fler sjuka saker, men det här är vad jag vill ha och så.. Men ska se på NY minuteu sen ska jag sova.. Bloggar imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0