Musthaves

Eftersom att jag har världens bloggtorka och inte vet vad jag ska blogga om så kan ni få se några saker som jag vill/måste ha haha ;)

Från Cocoo.se:








Stämmer in sjukt bra haha;)

Från H&M:

Detta är ett måste!!!

Inte ett måste, men den va ganska så snygg :P


Love it! (Om man ändå kunde gå i klackar -.-)



Seriöst, I'm lovin' it!


Det skulle nte skada om nån söt liten hund kom oxå :)

Och det viktigaste av allt typ:


De där underbara conversen! De SKA jag köpa. Har bestämmt mig för det.
Skinnjackan är oxå viktig som fan för jag behöver verkligen en ny jacka + skor..

Jackan har jag redan pengar till, men jag måste bara orka ta mig in till stan. Skorna ska jag fråga Pappa och Kicki om eftersom att Kicki kanske har rabatt där (Hon jobbar där) Men nu ska jag chatta klart me Lisa. Hon skulle kma hit men hon får nte för sin farsa -.-

Bloggar sen..
Pözzzz

Kommentarer
Postat av: denise


Skorna finns bara i mänstorlekar och minsta är 38,5..

Jag har 37,5 i mina.

2010-04-06 - 17:22:48 / http://daulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0