Nycklar kan kyssa mig där bak!

Sitter i rummet och ska ladda ner låtar snart.. Eller ja, låtar och låtar.. Det är mest klipp från AnaGina :P
Haha, tkr hon e så jävla skön :P
Aja sitter här och lyssnar på musik och har asont i min hals :( Måste leta efter mina nycklar sen oxå -.-
Asså jag fattar inte för de låg på ett vitt bord som står i hallen och bredvid låg mitt bankkort som ligger i min ficka, men mina nycklar är helt borta. Jag har letat under sängen, i köket, i vardagsrummet (vilket var onödigt eftersom att det inte är nå möbler där för vi renoverar), på toaletten, på toaletten på övervåningen, i mitt och denise's rum, i Pappa och Kickis rum, i brödkorgen hahha fråga nte vf :P Asså överallt! De finns inte.
Jag vet att de låg på det vita bordet, t.o.m denise sa det till mig, men så säger hon att hon såg det uppe i vårat rum till Kicki. Och vad sa jag i ett tidigare inlägg? Hon säger olika till mig och Kicki & Alexandra..

Whatevah.. Ska ladda ner från youtube nu..Bloggar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0