Things

Hejhej! Jag vet att jag inte har bloggat sen imorse men det är för att efter skolan drog jag till Stan, helt själv jättekul.. Men sen drog jag till Farsta för att de inte hade BikBok i stan.. Så där gick jag in på BikBok och testade ett par glasögon och hitta 2 strumpbyxor som jag köpte med mig :) Ett helt svarta och ett svart/nät randigt, assnygga ;)
Sen köpte jag lite underkläder och så oxå.. Men sen när jag kom hem så åt jag lite, sen hoppade jag in i duschen för denise ska fläta håret på mig igen.. Gillade mitt hår idag :P
Men men.. Här kmr lite saker som jag ska göra imorn..

- Åka till skolan 07.15 -.-
- Gå med Steffi (Beroende på om hon kmr till skolan) och Helena till föräldrarna och prata med de om att de ska betala 1000:- till en ny kamera till mig..
- Gå i pisskolan -.-
- Åka hem elr va med nån rolig :)
- Sen på kvällen ska jag göra fruktsallat.. Yummie!

Sitter och chattar med Steffi nu om hur vi ska göra imorn för hon ska med oh prata med morsan elr farsan elr vem det nu än är. Men ska läsa olika bloggar och sitta vid FB så jag bloggar sen

Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0