Trött och ett wierd inlägg :/

Jag kan börj med att säga förlåt för en sjukt dålig uppdatering, men det e så att Devin hade datorn HELA dan igår och + så var jag med Steffi och Lisa. Pallar nte förklara vad vi gjorde igår, men idag så gick jag och steffi ut och gick till dagiset nedanför mitt hus och gungade på den där stora pissgungan, men steffi gunga så jävla högt haha! Det var inte kul :(
Men så tog vi en massa bilder som Steffi ska skicka till mig sen, och jag kan inte ladda upp några bilder för jag hittar inte USB:n Tror den är hos Pappa.. Men Whatever, är sjukt trött så jag ska se på TV nu sen bloggar jag senare. Måste se på Andra Avenyn sen också.. Men vi hörs =)

PussPuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0