Tyra Banks show

Tjatja! Sitter och väntar tills mina bilder på FB ska laddas upp och kollar på Extreme home makeover som nyss slutade så jag tror jag ska se på The Tyra Banks show eller ghost whisperer istället..
Måste läsa BD också. Är i det romantiskaste stället ever haha :)
Eller ja.. Jag var nu kanske det inte är så romantiskt längre, men jg ska nte avslöja allt för mkt för er som inte har läst den hehe.
Men men, det blev Tyra show :) Men jag ska fortsätta ladda upp bilder på FB sen kmr bildbomben från kryssningen #2
Bloggar sen
Puss//DaNNi

Kommentarer
Postat av: Donna


Åh kan inte du ta med dig fjärde twilight boken till dopet eller är det den du läser nu?

2010-04-12 - 20:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0