Lista

PERSONLIGT
Namn:
 Daniella Helena Nicole Karlsson Eriksson
Födelsedag: 3 November
Hemstad:  Haninge
Ögonfärg: blå/gröna
Hårfärg: typ 3 olika efter alla färgningar men alla e olika sorters bruna..
Längd: 1.58
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger 
Stjärntecken: Skorpion
Är dina föräldrar skilda: ja
Rädslor:  Insekter(getingar, spindlar, skalbaggar m.m), råttor, i starten och landningen när man flyger (nte så mkt men lite..)
Mest använda namn på msn: Danni 

FAVORIT

Färg: Svart
Mat: Pasta, skräpmat
Glass: Ben & Jerry's in my ♥ 
Godis: Choklad och saltlakrits
Affär: typ Gina, forever21, BikBok, HM m.m
Nummer: 3/42
Tuggummi: hatar tuggummi men om jag måste välja är det typ extra elr nåt sånt
Helgdag: Fredag och Lördag
Årstid: Sommar och höst. Allt utan kyla :)
Radiostation: NRJ!!!
Kroppsdel på motsatta könet: Läppar, håret(Om det räknas), och magen ofc

VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig: ehm.. Kanske Sara(?)
Vem är mest högljudd: Helena!!!
Vem får dig mest att skratta: jag själv och min farsa hahahaha
Vem har du känt längst: Yasmin
Vem är blygast: Yasmin I think
När grät du mest: No idea..
Bästa känslan: när man har vart på stranden och solat :) 
Värsta känslan: När man känner sig äcklig och seg och nte orkar göra ett piss.
Vart vill du bo i framtiden: Jag vill vara ASRIK så då vill jag ha en lägenhet här i Sverige, en lägenhet i Tyskland och ett stoort hus i California och ett stoooort i Hollywood. Har mina planer på inredningen också, men det har jag inte tid att berätta just nu:) Kanske nån annan gng:P

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån: hah nej.
Tänkt på självmord: naj
Sovit utomhus: nej, har inga planer på att tälta heller haha.
Spytt i skolan: Tror nte det.
Velat bli modell: Nope
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Nope aldrig (Ironi;))
Sett en död människa: Don't think so
Ätit sushi: Nej, men vill :)
Varit på scen: Ja
Retats: BAM! U got me hahaha

DU

Svär: Nope! Har aldrig gjort, tänker inte göra (MJJOOOOOOO! :P)
Sjunger bra: Jag tkr det låter bra, men vettefan om andra tkr det :P
Duschar dagligen: Inte dagligen men varannan dag.
Vill gå på högskola/universitet: Pff, in your dreams!
Vill gifta dig: Nån gng i livet så.
Kommer överens med dina föräldrar: Tyyp
Gillar åska: Nja
Spelar något instrument: Nej, men vill kunna spela piano och gitarr
Äger en ipod: Nope, But I want one :)
Sover med gosedjur: Ehm.. Nej
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Donken för deras McChicken och burger för deras pommes och ChickenBits
Singeldate/gruppdate: Singel
Choklad/vanilj: Vanlilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött!
Tv/film: båda
Gitarr/trummor: Båda men mest Gitarr tror jag
Adidas/nike: Nike mest tror jag.
Kakor/paj: Cookies<3
Blind/döv: Döv troor jag

KAN DU
Gå ner i splitt/spagat
: nee
Skriva med båda händerna: ja, men med vänster ser det ut som om nå jävla blockmongo har skrivit haha
Vissla: Ja, men fan nte bra ;)
Blåsa en bubbla: Eh ja(?)
Rulla din tunga i en cirkel: japp
Ha dina ögon i kors: Yes
Nudda näsan med tungan: Nein
Dansa: Nte bra, men vafan :P
Äta vad du vill utan att oroa dig: Njaaa..

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Kicki tror jag
Du pratade i telefon med: Miichi
Du msnade med: Denise
Du kramade: Kicki elr Pappa
Du skällde på: Devin
Du sportade med: Johanna

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: Don't remember
Filmen du såg: Bad Boys II och Panic Room♥
Tuggade tuggummi: Kmr nte ihåg
Drog ett skämt: idag elr igår
Sjöng en sång: I duschen igår tror jag :)

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 2 (En kudde som jag inte kan sova utan är min 'CP-Kudde' som Alexandra och Kicki säger :))
Dricker du mjölk: Nej
Person du hatar mest: Hatar är ett starkt ord (för vissa hahahah)
Vad borde man uppfinna: 2 band som åker på gatan med flera kontroller där man knappar in vart man ska så får man åka lite och gå lite :) Eller en flygande soffa elr säng skulle nte va fel :)
Är du ett hälsofreak: Hahah, årets skämt elr? :P
Vilket är det värsta vädret: Snö och slask
Lekte du med barbie som liten: aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0