Lite om helgen

Heeeeeeeeej, missed me? :P Nu är jag hemma efter en askul helg :)
Vi åkte ju i torsdags och då gick vi mest på ett/en "disco"/fest. Det var askul haha. Alla dansa som fan haha.
Innan festen så skulle vi ju äta middag, och vi gick till nån buffe grej, asgod mat.
Tog typ chickenbits och pommes första gngen^^ Sen tog jag typ kycklingfilé met kroketter. Fan så mkt godare än chicken me pommes..
Men sen i fredags så kom vi i land i Finland och gick där och satte oss på ett fik och drack lite.. Gick runt och kolla på kläder och så.. Och juste, min farbror, hans son (min kusin) och hans tjej var med. Gjorde bara saken roligare haha. Men så gick vi där på stan till kanske 3 på dan(?). När vi kom tillbaks till båten så gick vi in på rummen och bytte om till bikini och så.. Jag och Denise delade rum och så delade Pappa, Kicki och Devin.
Men så möttes vi i korridoren och gick till badet som inte var som jag hade väntat mig. Jag trodde det skulle vara mer space i vattnet, asså så att man kunde röra sig, men det var typ kanske 5 olika pooler. 2 bubbel, 2, vanliga där det som lite bubblor iband, och en helt vanlig.
Det var kul och det är iaf det viktigaste.
Efter badet gick vi upp och duscha och fixa oss för jag och Denise skulle sjunga karaoke men jag gick aldrig upp för jag är förkyld och hes och låter som en jävla gås som lider när jag sjunger haha.
Så denise sjöng ensam och jag e jävligt glad att jag inte gick upp för egentligen skulle vi sjunga break away av Kelly Clarkson Men min Farbror tog nån svensk låt o.O
Men men, ska sitta lite vid FBoch göra massa saker.

Juste, såfort Miichi loggar in så ska jag fråga om hon vill börja blogga här ibland :)
Hennes bloggning var fett bra ju:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0