Bildbomb från kryssningen -10 #1

Här kmr lite bilder från kryssningen, sen är det dags att sova för min del :)


Denise och min hytt, denise ligger i sängen hon skulle sova i och min är den som är fastspänd hhahahha


Mitt favvoställe hahah, satt där typ hela tiden när jag hade tid och bara kolla ut


Hahha den här bilden asså, shiiit! Först såg jag bara en gubbe med en randig tröja och en basker så skulle jag driva me denise så jag bah: Denise Picasso är utanför vår hytt, haha
Hon bah: Eh, va? jag bah: a kom och kolla
Och så satte han sig ner och börja måla av folk HAHAHAH!!


Badrummet


Liite av duschen


Jag, Pappa, Kicki, Devin och Denise♥


Utanför vårat rum.. Haha ser helt galen ut :P


Vårat rum:)


HAHAHA!!! Efter ett toabesök. Haha när man spolade så sögs allt in på typ  sek, ni vet så som i flygplan.. Gissa om jag fick panik hahhaha :)




De hade en drag show nedan för :) En kille som klädde ut sig till olika kändisar :)


Köpte ett assnyggt armband (det me remmarna) för 25 :-


Foto: Jenny
På fotot: Denise o jag :)


ok, ser helt muppad ut menmen, jag bjuder på den :)
foto av: Jenny :-)




Glaada :)


Devin, Jag, Rasmus & Denise


Denise och Adam


Jag fängslade ihop mig med denise hahah  (de där "rören" lös i mörkret :P)



Så det var lite av bilderna, har defenitivt mer men de får kma upp imorn.. Orkar fan nte mer nu hehe.

Peace out/DaNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0