Wierd

Heej! Är lite piggare nu och kmr säkert inte kunna somna haha.
Idag efter skolan så skulle Helena på nå Elevråds möte med Jenny och Maria så jag satt där och vänta i en timma haha, skitkul verkligen :P Men innan hon gick dit så gick vi till gungorna för att köra samma lek som vi gjorde igår, den där att nån säger en fråga så ska man hoppa och säga svaret (Geek's som vi är haha :P)
Nej men så kom det fram typ 2 ungar (Ok 3 då men den ena stog lite bakom de andra) Men iaf de bah: Vad heter ni? och va såhär söta och inte pain. Så alla rabbla upp våra namn och skit och så pratade de lite smått med oss, men sen blev det KAOS! Jag driiver nte!
De börja rycka Helena i håret och hänga på henne, sen sprang de efter Steffi och så börja de klättra upp på Lisas axlar, sen johannas och det vart KAOS! Det var speciellt en unge  som var värst! Hon röck i hår, hon bröt min nacke! och hon sparkade och slåss. PAIN haha. Nej men sen var Hille tvungen att gå till mötet så då var det jag, Lisa, Johanna och Steffi kvar och vi sprang runt som jävla idioter haha. Sen drog Steffi och Lisa och då var det bara jag och Johanna ikvr och vi bestämmde oss för att gå in till våran skola där de nte får va, men tror ni de släppte oss elr!? nej.  Så de drog i kläder, de sparkades, de skrev, de nöps, de klängde på en och de frågade hela tiden om de fick bli min lillasyrra-.- jag bah: whatever haha. Nej men sen så kuta vi in i en jävla fotbollsmatch hah, och verkligen kuta till skolan och de sprang efter. Precis när vi kommit ifrån de lite så ska jag självklart tappa min väska (-.-) och så tar de den och börjar dra.

Jag : SLÄPP VÄSKAN DET E INTE MIIIN!!!! hahah.
de : Om ni inte följer med oss så kmr vi säga till eran pappa.
Jag: Men du kan ju börja med att hitta min farsa, lilla gumman haha :P
Johanna: Och om du inte släpper mig så säger jag till eran lärare och då får ni skäll
Jag: hahahahah!!

Men de släppte fan oxå haha, sen dissa Johanna mig och drog hem så jag satt ute i den ASVARMA solen och typ lyssna på msuik och hade astråkigt :P
Sen kom Jenny, Maria och Helena och typ skratta åt mig haha för det såg tydligen ut som om jag hade skittråkigt XD Men det var det jag hade oxå :P

Sen drog jag och Helena till konsum och mötte Johanna där för vi skulle till Frida som har vart i Pourtugal och ska till Paris.. Så vi var hos henne en stund sen drog alla hem. lalalala 
Anyway.. bilderna från "Gung grejen" kmr sen för jag har tyvärr nte min USB sladd här och df kan det nte kma nå bilder från idag heller -.- Men eftersom att jag ska till Handen me Helena imorn så tror jag att jag åker till handen och tar tåget därifrån till skogås och typ plankar till handen elr nåt sånt hehe. Jag har ju tappat mitt busskort och df har jag bara häfte och jag har bara så att jag kan åka till handen och sen hem, men jag får planka.
Big deal liksom..

Nu sitter jag här vid FB och chattar med denise om mina nycklar som jag råkat tappat :/
Men jag troor att de är hos Pappa eftersom att jag kom in genom porten igår..
Men nu ska jag sitta lite vid datorn en snabbis sen ska jag sova.. Har iof sovmorgon imorn :D Men bara till 9 haha

C yah later aligator! (driver XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0