"Bilder från Idag" #2










Jag tkr jag kan bli riktigt het på vissa bilder asså (Ironi.se)
















Ungarna drog i Helenas hår


De hängde i oss (bokstavligen)


De kramades


De jagade oss


De gungade med oss




Och de klättra på oss haha


Och de mosade Lisa HAHAHHA!!!


Årets första blomma :D


Årets andra blomma hahahahahah'




SEXII


Hahah jag skulle härma Jhonny Depp (Jack Sparrow) i Pirates of the Carribean hur han springer hahha
Så jävla skön han är i de filmerna!




"It must have been love.."


"...But it's over nooow"


Sen blev saknaden efter Helena för stor och jag visste nte vart jag skulle ta vägen hahah


Men hon kom tillbaka!!

nej skojja bara XD

Det var de bilderna det.. I nästa inlägg kmr 2 klipp. 1 från omklädningsrummet för länge sen och 1 från Donken igår HAHA!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0