Things to shop 2morrow

Guess what I'm doing 2morrow? Jo jag ska dra mig själv till stan.. Jag ska:

- Kolla efter en jacka
- Testa ett par solglasögon från BikBok (Bilder på några av sakerna kmr längre ner.)
- Köpa strumpbyxor
- Köpa underkläder

Så det finns ju lite att göra där :) Och jag har ju fortfarande kvar presentkort på Gina och BikBok sen i November/December..
Sammanlagt kmr det typ kosta 800 elr nåt sånt om man räknar med jackan..
Men jag har bett mamma sätta in typ 120:- till underkläder för det är nåt som jag måste handla..
Men sen ska jag köpa lite andra underkläder för min månadspeng. Håller på att ladda ner Picasa så jag kan göra ett collage av sakerna.. YEES!! Jag och Denise såg nyss att det är 1-1 mellan HV71(Hatobjekt) och Djurgårn'(looove)




Collaget :)

Första collaget jag gör utan paint hahah :)

Fuck HV det står 2-1 nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0