Jävla ungjävel som tog sönder min kamera! Du Kranke Sau!

Gud förlåt så heemskt mkt för att nte ha bloggat på typ 2 dar, men min internet har slutat funka hos mamma så jag har nte haft tillgång till en dator. Men det som har hänt under de här 2 dagarna är:

1. Min kamera har gått sönder (Anledningen kmr där nere)
2. Jag har gått på n jävla möte som gick bra..
3. Jag har vart med kompisar (och det var då min kamera gick sönder, JAG SKA HA BETALT!! haha :P)

Ok anledningen till att min kamera var shär att jag, Steffi och Lisa var utanför skolan där småbarnen brukar ha rast, och där så klättrade vi på nån stolpe med jag i för jag hade aldrg klättrat där så jag skulle bara testa..
Och då ramlar min kamera ur skon (Jag hade den där för jag har hål i min ficka..) Och då när den ramlar typ mindre än 10 cm högt så springer ungjäveln fram och trampar på den. Och jag tror att hon gjorde det med flit och det tror Steff och Lisa oxå för Så jag hoppar ner och puttar bort ungen så j*vla hårt så hon typ flyger bak haha samtidigt som jag skriker att hon står på min kamera, och jag brukar nte ha den kraften att putta bort nån men trust me, jag hade det då :P Och då så vrider hon på foten som att hon liksom mosar in den i sanden, och exakt när hon flyger bak ser jag hur hon typ hoppar ett litet steg för att trampa på den igen men jag hinner ta bort den och hon hamnar nästan exakt där kameran har vart.. (Steffi och Lisa såg också det, och de säger nte bara det för att de är mina kompisar utan det är sant, för jag skulle nte anklaga nån som nte har gjort nåt) 
Så när jag får tag i kameran försöker jag sätta på den och den funkade, men sen när jag stängde av den så fastnade den där grejen som åker ut, så man fick liksom trycka in den för att den skulle stängas av helt.
Så jag, steffi, och lisa gick fram till två vuxn som vi trodde att nån var hennes morsa.. Vi kan kalla de för typ Emma och Hanna och vi kan kalla ungen för Sandra.. Sen var det en annans unges farsa där oxå och hnm kan vi kalla för Erik:

Jag: Ehm.. Är nån av er hennes förälder? (och pekar på ungen som spelar fotboll)
Emma: Nej, men vi är här med henne.. Vaddå då?
Jag: Nej för hon trampade på min kamera och nu går den inte att sätta på elr stänga av..
Emma: Sandra, har du råkat trampa på en kamera?
Sandra: Ja......
Hanna: Det var nog en olyckshändelse, för hon är världens snällaste tjej
(Då flippade jag ut och tänkte bara: Du, jag skiter i om hon är hur jävla snäll som helst elr om hon är lika dum som själva djävulen, kärringjävel!)
Emma: Ja.. Hon är ju bara ett barn
(Jag tänkte: Jag skiter fullständigt om det är ett barn elr en vixen eller kanske en gammal jävla kärring som du, hon trampa fortfarande på min kamera och den är sönder!)
Jag: Ja.. Men hon liksom tröck ner den i sanden och hon stog kvar när jag sa att hon stog på min kamera, och han där borta (Pekade på "Erik") sa själv att hon skulle flytta på sig för hon stog på en kamera.
Erik: Vaddå?
Hanna: Hon säger att Sandra har trampat på hennes kamera och att den inte funkar nu..
Erik: Men har du testat att ta ut batterierna och kanske blåsa i kameran då?
Jag: Ja..

Hanna: Men hon är ju bara ett litet barn och hon kan ju inte veta att det är en kamera under henne..
Jag: Nej men hon stog ju kvar och var nära att hoppa på den igen!
Hanna: Ja, men  hon gjorde det säkert nte med flit och det kanske var en olyckshändelse att den hamnade under just hennes fötter.. Det går ändå på hemförsökringen och självförsäkring..

Vad fan tror människan? Att jag kanske la kameran under "Sandras" fötter och sa att hon skulle ställa sig på den eller? Och vaddå självrisk? Jag tänker förfan inte betala för att hon trampa på min kamera och förstörde den!
Hur jävla bränd tror hon att jag är egentligen??? Och nu har kameran fastat helt så att jag nte kan sätta på den eller stänga av den. Och själva grejen som åker ut när man startar en kamera har fastnat ute, så idag bestämmde jag och Steffi att vi ska träffa föräldrarna på Fredag men Helena för hon ville följa med..
Aja.. Nu har jag skrivkramp haha, och sen ska jag försöka testa om det går att ladda upp bilder iaf för gissa vad som kom igår? :D:D
Paketet med vykortsen, armbanden och postern :D:D:D:D:D Har på mig armbanden just nu.. ASSNYGGA!

Love it!


Det är den saken som har fastnat ute..

Och när de har betalat mig för kameran så ska jag köpa en likadan, fast en rosa :D Feeeett snyggt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0