Lista

Asså förlåt men jag har väärsta bloggtorkan. Har ingen aning om vad jag ska skriva och det är inge roligt med en blogg utan bilder men kameran är ju sönder, så ni kanske får några bilder från google elr webben sen..
Ikväll har jag inget planerat.. Kicki och Alexandra ska typ till stan tror jag och Pappa kmr hem efter en kryssning snart x) Men eftersom att jag inte har nåt att skriva om får ni läsa det här ist. Ganska kul faktiskt :P

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
"Åh!", sa Seth och rösten steg en aning. "Hm, Leah kom just hem." (Från Breaking Dawn och BAM där har ni det, men det avslöjar inget så.. XD)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt Fanta glas XD

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Körslaget tror jag :)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.30(?) den var visst 22.27 men nära var det :D

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik från spotiy m det räknas, annars ingenting för här hemma pumpas det Black eyed Pease nu :)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Var i brb och handla..

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Typ cornelias blogg..

8. Vad har du på dig?
Röda mjukisbyxor och ett grått linne, matchande jag vet XD

9. Drömde du något inatt? I så fall – vad?
Inget vad jag kmr ihåg iaf

10. När skrattade du senast?
Tror det var nåt Alex sa men kmr inte ihåg vad haha

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
7 Skåp är typ det enda eftersom att vi renoverar

12. Har du sett något konstigt på sistone?
DIG! haha nej skojja XD. Inte vad jag har lagt märke till..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Underhållande om man har musik till X)

14. Vilken var den senaste film du såg?
Kmr inte ihåg, men snart New Moon snart ♥

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Omg, jag hade sparat allt på ett konto och väntat tills jag blev 18 och uppfyllt mina framtida planer ahha. Åh, det kan jag skriva om i nästa inlägg :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
ehm... jag e beroende av energidrickor XD

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ehm...?

18. Tycker du om att dansa
Typ, men är fan inge bra på D :)

19. George Bush?
Hatobjekt

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
inga speciella namn just nu..

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
JAA ofc!! Ni kmr fatta i nåt av de senare inläggen  XD

23.Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ingenting, eftersom att jag inte tror på Gud

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna

Typ Steffi, Lina, Denise (Som förövrigt verkar vara liiiite snurrig just nu :S) och miichi


Om det där med denise så verkar hon antigen va helt borta elr har PMS.. Jag skrev ju innan att jag hade det högsta på Spotify och pumpa BEP, och då var Kicki och Alex hemma, men nu gick de exakt och det första denise säger till mig är att jag ska sänka..

Denise: Danni SÄÄÄNK!
Jag: Ehm.. vf sa du inte det när Alexandra satt här och pumpa då?
*TYST*
Jag: Nej dåså!
Denise: Asså vem pratar hon med?
Jag: DIG!

haha, men denise, lilla gumman, jag lovar du kan öppna käften även framför Kicki och Alexandra, de bits inte.. Nej men juste! Alexandra ska ju få allt även om du inte gillar det eftersom att du ADORE her.. Nej vad taskig jag är nu haha,
även om det kanske stämmer..
Nejdå, nu e jag taskig igen >.<


Ni får ursäkta mig, men jag är HEELT osminkad!


Sexi outfit och pose jag vet, men jag ramlade där hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0