Tävling hos Foki och Phoenixtshirt.com

Är med i en tävling hos Foki igen :) Den här gången kan man vinna:

1:a pris: 3 valfria t-shirts
2:a pris: 2 valfria t-shirts
3-5:e pris: 1 st valfri t-shirt

Om ni också vill vara med i tävlingen så går ni in på Foki och länken till sidan är Phoenixtshirt.com
(Man behöver inte ha en blogg för att vara med! Gå in på Fokis blogg, för där står all info :P)


Asså den här tröjan vill jag ha upp till 150% Så jävla skön haha!


Älskar den här tröjan! Stämmer ju in på mig också x)


Gilla den här oxå.. Tkr den är söt :)

Nej men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på TV och läsa :)
Bloggar imorn på moronen tror jag för jag har sovmorgon NICE! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0