Bilder från Steffis blogg

Ni får verkligen usräkta att detaldrig kmr upp nå bilder i bloggen men jag hittar inte min USB sladd. Fråga michi. Har sprungit runt som en jävla galning och letat! Me eftersom att jag är så snäll så tar jag mig till orken att gå in på Steffis blogg och ta lite bilder därifrån HAHA! Nej, jag brukar faktiskt gå in på hennes blogg dagligen :P


Steffi tupperade håretoch borsten fastna haha! Hon sminka mig som en fjjortiwsz!


Fjortis Steffi






Hahah Steffi skulle bära mig, men så ramlade jag och..


...Både jag och Steffi dog av garv!




Somsagt, hon sminkade mig som fjortis




'Haha så jävla skön!




Det ser helt fel ut på mig och Steffi haha!


Lisa, Steffi och jag :)


♥♥


Jag och steffi hittade en assöt katt utanför en port, så när vi (rättare sagt jag :P) kom på koden så öppnades ju porten men den sprang bara iväg ahaha


Sen drog vi till ett dagis och tog some pics..






Vi klättrade lite på stängslet oxå :P Busigt jag vet X)




Ja det var de bilderna det.. Ska chatta lite med michelle nu.. Men bloggar mer imorn eller kanske ikväll :P

Pözz

Kommentarer
Postat av: Anna


Kan du göra en videoblogg där du visar hur du sminkar dig?



Kramiizz

2010-04-04 - 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0