Bilder från Lisa

Har laddat upp lite nya bilder på FB nu så jag kan ladda upp några från dagen då jag färgade  Lisas hår :)



färgen är i, nu återstår bara att...


... skölja ur det


Då var vi klara ;)




Dags för maaat:


Haha skönaste bilden på Lisa!


Ser inte så gott jag vet men det är bara vanligt ris med soja, quorn och majskolv :) Hur gott som helst haha :)


Haha, kanske ser fel ut, men jag ligger på ett massagebord med huvudet i ett sånt där hål, medans Steffi masserar och knäcker min rygg :)

Det var de.. Ska sitta lite vid datorn, sen ska jag lägga allt jag ska ha med mig på golvet och sen ställa alarm, sen är det dags för mig att sova..

Tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0