Vill inte att den här dagen ska ta slut för då är vi en dag närmre skolan! :(

Hej på er !
Idag har jag inte gjort speciellt mycket.. Vaknade ganska sent, vid 11, och sen gav jag New Moon en till chans medans jag åt frukost.
Är fortfarande inte övertygad. Tycker inte att den är såå jättebra.. Men aja, helt okej ;)
Sen segade jag bara till tre, då drog jag till gymmet, Änltigen!!!
Har dåligt samvete eftersom jag inte mvarit där på flera dagar :-o Inte bra Miichi :S
Men nu känner jag mig mycket bättre iaf, det känns så skönt att träna !
Håller ni inte med mig ?? Man mår mycket bättre och man känner sig duktig ! :D

Gymmade med Lina och Bea idag, ingen Sofia och ingen Denise :(
Men vi hade det trevligt ändå :)
Det blev ungefär 2h 10min, feels great !! :)

Men aja nu måste jag verkligen göra idrottsuppgiften jag har skjutit på hela veckan :/ 
Jag vägrade göra det under lovet, om man är ledig är man ledig !! Tycker jag i alla fall ;)

Önska mig lycka till ! Jag lär behöva det.....

Pussar Miichi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0