Visit from the Family :)<3

Haha snackade nyss med Danni och hon vill tydligen att jag ska fortsätta slänga in några inlägg lite då och då :p
Vad tycker ni läsare ?? Borde jag stanna kvar ?? :)

Vi har fått besök så det är fullt hus här ;)
Min pappas kusiner och deras mamma är här, de heter: Connie + Jaime, hennes man & sofia, deras 3 åriga dotter, Valle + Maya snart 3 månader gammal :D och Julieta, sen våran familj på 6 pers ! HAhahha trevligt, trevlig :)♥ 
A men i alla fall, just nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli färdig :)
Mamma och Friggis, hennes kille lagar mat för fullt i köket och det luktar gooott gooott :D

Här kan ni få lite bilder som jag har hunnit ta idag :)

Julieta och Maya (mormor med sitt andra barnbarn) =)



Valle & Julieta / Dotter och mor :)



Jaime, Sofia, Maya och Connie :)



Valle och sofia :)



Jaime & Maya (liite suddig men ändå) :D



Pussar Miichi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0