05.00

Vknade 05.00 automatiskt av att jag hörde ett starkt konstigt ljud. När jag vaknade och skulle upp så såg jag en FET jävla geting. Och ni vet säkert att jag är livrädd för de men jag pallade nte göra nåt så jag gick på toa och när jg kom ut hade kicki vaknat av sitt alarm så hon gick in och leta men hitta den nte. Så pappa gick in och dödade den.
och beviset på att jag nte överdriver när jag sa stor är att pappa t.o.m sa att den var stor.

Men jag har iaf hunnit klä på mig, och laddat ner låtar, ska äta frukost och sminka mig. Måste bara hitta ett linne till kläderna för jag har bara kofta på mig nu^^ Bloggar kanske sen om jag hinner för jag ska typ dra om 20 min :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0