Åhhh! guu jag dör, inlägget är till mina päron som nte läser det här hahahh :P


Svar te denise: har du någonsin fått block och anteckningsböcker i skolan? Seriöst, av våran fattiga skola? haha, de har fan knappt råd med pennor och sudd, fick värsta chocken när de gav det i år^^

Tjenamors! ;P Har fixat mig och är skit sur! Ingen tänker höja min månadpeng D; Mina päron bah: öh nej, du handlar för mkt, sluta handla, nej din månadspeng kan man ju inte höja för du skulle bara handla upp de.
Men vad i helvete vill ni att jag ska göra då? :O Gå in på baknen och säga för mig själv: men guuu! vad fina pengar jag har :D Nej, vad gör man för pengar? Jo man HANDLAR för de! Och jag är fattig på riktigt! Jag kan ju skriva upp lite om vad jag behöver:

- Byxor (jeansleggins)
- Jeans
- långärmade tröjor
- halsduk
- skolmaterial (det jag skrev upp igår)
- jacka! (hata everest, skitfula!)
- smiiiiink!! (Concealer och puder från makeup store, mascara, ögonfransböjare)

Men, jag behöver två saker av varje på sminket för alla klagar på att jag tar med så mkt hem till mamma när jag åker från pappa, och har med mig föör mkt grejer från mamma när jag kmr te pappa.
Men hur i helvete hade ni tänkt att jag skulle köpa allt det är med bara fucking 500:- i månadspeng? Eller om ni vill köpa det till mig, så VARSÅGOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0