Citygross och WILLY:S

Vaknade 09.30 av att kicki kom in och väckte mig, så jag hoppade in i duschen, gick upp och valde kläder, och sminkade mig. Sen så åkte vi till WILLY:S och Citygross och handla lite, och gissa vad jag ska äta idag? :D Kräääftor! :D Längtat hela veckan hahhaha. Men sen så drog vi hem och jag käkade frukost. Och jag ska typ ta tåget som går 20 över härifrån och på tåget kmr Bolle sitta och kanske Steffi. Så jag ska möta henne/de. Men jag och Bolle ska bara checka läget lite snabbt sen drar vi till Gallerian och kanske går runt i stan. Jag vill äta på donken^^ Länge sen jue! :P Och från och med 1 september, som också är the hottest guys in the worlds birthday ;)♥ Men iaf, från den dagen är det slut med allt det onyttiga. Jag ska börja äta nyttigt, träna och så.. Vi får väl se hur det går? Har lagt på mig fett mkt juh den här sommarn :/ Not good.

Men jag hinner nog blogga innan jag åker, och sen blir  det nog lite mobilbloggning när jag är i stan.
Okey jag skoja, klockan är fan 11.49 så jag ska borsta tänderna och packa väskan^^


Kommentarer
Postat av: denise


http://vivistyle.se/ har din väska på rea.

599 kr för den. Men den har ingen extra axelrem.

2010-08-12 - 14:01:32 / http://daulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0