Färga håret imorn

Sitter vid datorn medans steffi möblerar om i sitt rum. Snäll som jag är så pallar jag nte hjälpa till hehe.
Imorn så ska jag färga håret, vägrar gå te skolan med den solblekta färgen jag har! Ska bli brunt igen.  Ofc ska miichi göra det, som hon alltid gör :P det är jämt hon som gör det. Hon har typ gjort det alla gånger utan 1-2 där kicki har gjort det. Kommer säkert vara kvar här. Blir så alltid haha. Men jag vet nte, har ändå ganska mkt att göra hemma.. men det kan jag kanske hinna med imorn.

Sen så måste jag hem te pappa och hämta mina nycklar för jag hittade nte de när jag drog därifrån men jag visste att de var där, hade sett de i denise's rum. Men denise har hittat de nu^^ 

Men ska kolla FB och bloggar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0