Farsta C elr Handen idag med Bolle

Godmorgon all the läsare! Idag har jag på mig skit mysiga kläder. Jeanslegginsen, stickad tröja och halsduk♥
Idag ska nog jag och Bolle till Handen igen. Antingen det elr Farsta C och shoppa lite. Har lagt undan en tröja som jag typ skrev igår, glömt bort^^ Men iaf, så de ska vi hämta och köpa de. Skitmysiga och fina till hösten!
Och nu har jag pengar igen för pappa satte in mer på kortet, men det var för att jag hade köpt hårfärg.

Men nu ska jag kolla lite bloggar snabbt och sen sminka mig på rekordtid :) Ska dra halv och jag har nte:

- borstat håret
- borstat tänderna
- har inga strumpor på mig
- hämta väskan från rummet och chacka att jag har med mig allt

Så vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: steffi


Haha det var inte du som lärde mig mobilblogga :P jag lärde mig på designadinblogg :P

2010-08-26 - 21:00:38 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0