Godmorgon! :D



Godmorgon alla mina sööta läsare! :D Är hur glad som helst, vet nte varför. Och pigg som fan är jag. Lite konstigt med tanke på att jag inte riktigt vänt på dygnen än! Jag har verkligen sov problem! Jag fick se på 2 heela filmer innan jag somnade. Gick inte och jag försökte verkligen också. Men ingenting har ju typ hänt den här lilla tiden (vakjnade runt 8.10 btw) så jag tänkte köra en: Visste ni att ;)

Visste ni att:

- Jag har sne ryggrad så jag ska tillbaka till sjuksystern nån gng i 8:an och kolla till det som jag gjort ända sen typ 2:an :P
- jag älskar nyfärgat hår för håret luktar så gott och blir så lent! :D
- Jag håller på att spara ut mitt hår till långt.
- När jag var liten så var jag grymt rädd för bilar haha ;) 

Så :) Ser faktiskt fram emot skolan idag. för det första ska det bli kul att träffa alla som man inte har träffat under lovet. För det andra så ska det bli lite kul att se vilka mentorer man får (men jag kmr dampa om vi får byta Mats också!) och för det tredje så ska det bli intressant att se sitt schema haha. Men nu ska jag kolla på TV och sminka mig samtidigt och ringa Bolle och Steffi för att se om de är uppe ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0