Hemma..

Så har äntligen en dator nu som jag kan blogga på :) Kom hem för kanske en timma sen och sedan dess har jag ätit och tvättat ansiktet och borstat tönderna och så.. Har haft skitkul uppe i norrland ;) Det är bara 1 sak som har ströt mig och det är mygg fan! Har fått 6 myggbett! Åhh vill tillbaaaks! Orkar nte gå in på detalj och berätta om vad vi har gjort, elr om jag kanske redan har gjort det. Ni vet, DaNNi är litw trött nu :P Ska dock ta lite bilder från FB från norrland så ni får se lite iaf :P Och jag har njutit! För alla här i sthlm har klagat att det har regna och åskat, men i Norrland har det vart skinande sol och skit varmt :D Men här kommer bilder:


Denise möter Tobias i armbrytning.. Svårt att gissa vem som förlora.. - DENISE! hahaha


Mina kusiner Christopher Elvis, Sebbe o jag..


Min faster Ais, Sebbe, Christopher Elvis, devin o jag


utsikten kl 20.51


Utsikten kl. 22.56


Utsikten kl. 00.02 ;)

Skitfint ;) Det är de bilder jag har hittils. Men nu ska jag kolla lite bloggar o andra saker ;) bloggar sen elr imorn

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0