Home for a day :D (DaNNi)

Heeeej! :D Är hemma nu, åkte hem en dag tidigare för att sova hemma och sedan fara upp till Norrland imorgon. Ska väl bli najs. Men vi ska typ bara vara där i 2 dar för första dagen ska vi sova hos min aster och kusiner på fredagen asso, och sen bor vi på hotell i en dag ;) Asso shit, jag har haft skitkul men det kunde vara tråkigt ibland, jag menar.. Det anns ingen dator eller TV!!!! :S alla klagade och bah: såfort jag kmr hem så ska jag zappa i 3 timmar för att ta igen tiden hahahahha. Nu har ju jag bara varit i gbg i ca 3 dagar, och här kommer lite om de dagarna :) (Jag räknade bort 1:a bilresan med tanke på att vi kom fram på natten och gick och sov direkt.)

Dag 1.: Vi åkte till Gekås Ullared och shoppade lite. Det var bra priser på produkterna och det finns ju lite av allt. Men jag personligen tycker det är sjukt överskattat. Asso visst, det var en kul upplevelse och vi shoppade lite men asso det var ju kaos där inne. Och det är bara geeks som springer där vardagligen. Shoppade dock nte så mkt, mest till huden och fötterna. Blev fett besviken för jag trodde de skulle ha snygga och bra kläder men nej, nej, nej de hade typ trasor :P Sen så sprang jag och denise i typ en 15-20 minuter och leta efter leggins men vi hitta inga.
Sen drog vi hem och ja.. Bilder på vad jag köpte kmr sen

Dag 2.: Vi drog till Liseberg och hade det najs.. Åte karuseller men typ halva gbg va an där och det förstör ju lite för det var upp till 45-1,5 minuters kötid. Jag ochd enise skulle åka Kållerado medans de andra åkte kanonen, och vi hamna med skänaste killen hhaha jag svär! Han var typ persisk elr nåt men pratade ändå svenska men kanske lite brytning, men man hörde vad han sa. Och han skulle få det där vattenfallet över sig så han hoppade över ringen som man ska hålla i sgi och typ låg på killen bredvid mig haha, och jag o denise över väskorna med jackor över huvudet.:P Jävla muppbåt det där asso :P

Dag 3.: Är alltdå idag haha, hände väl inget speciellt. Vi vaknade, åkte till Kickis syrras jobb, sedan in till stan och käkade plankstek ;) Sen efter det drog vi typ hem tror jag (minnesförlust) och packade och sedan drog vi em till kickis syrras kille och sa hejdå och sånt.. Snacka lite, kolla på TV!!! Och sen drgo vi och nu har jag åkt bil i typ 12 timmar sammalnlagt och snart väntar 10 till :P Juste, sen stannade vi och åt lite vid en mack på typ parkeringen haha, elr det var pramför våran bil vid en gräsplätt. Var faktiskt mysigt ;)

Men nu ska jag upp på rummet, hoppas att denises dator är ledig och i såna fall ta kort på sakerna som jag köpte och ladda ner lite Magnus betner till Norrland ;)


Gööörls :P Denise fattar ^^ Men nu ska jag sova godnatt! Bloggar imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0