I'm the best so just fuck the rest!

Okej jag kom på en bättre ide om mitt pronblem hahaha. Jag tar mina 500:- och hoppas på att jag får 160:- till så har jag så det räcker åt väskan. Men det ska jag fråga pappa efter. Sen så tänkte jag.. Vänta.. here it comes:

Jag frågar mamma efter de pengar det behövs för att jag ska kunna köpa det jag vill och måste ha! Awsome huh!? I know!! Jag är bäst! Men ska kolla lite på H&M och lite andra affärer så jag bloggar säkert efter det..



Imorn blire att gå upp runt tio, fixa mig och packa och sedan åka och möta steffi som kommer hoppa på bussen i handen så åker vi te min mora och jag lämnar av packningen sen drar vi vidare till Grönan igen haha. Men bloggar senare♥

Kommentarer
Postat av: Donna


Eller så frågar du din pappa om 160kr eftersom mamma redan ger dig din månadspeng på 500kr. Bra idé va? =)

2010-08-15 - 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0