känns som om jag har sovit bort hela dan

Gud det känns som om jag har sovit bort hela dan, vilket jag iof har gjort :S  Steffi ställde klockan på 9 men vi vakna runt 13.30. Woopsi. Men ska somsagt stänga av datorn tidigt och sova. Måste köpa hårfärg idag också..
Fan pallar nte haha. har nte bestämmt mig helt heller och jag får panik om de färgerna jag har som alternativ är slut. Jag dör haha. Men om jag inte hittar nån bra färg så drar jag nte till skolan haha, vägrar.

Kan nte fatta att sommarlovet är slut nu haha. Känns konstigt^^ Sen tycker jag det var dåligt att skolan nte har mailat elr nåt när vi börjar. Visst vi fick en lapp där det stog 9 men bolles morsa hade tyå ringt te skolan och de sa 10. Och de kan ju förfan inte förvänta sig att vi går in på dexter-skiten och kollar! Tänk om jag hade kommit 9 nu då. Fått vänta i en timma vafan. 

Aja kan nte skriva mer nu för Steffi vill träna ;)  

Kommentarer
Postat av: Anonym


hur kommer det sig att du och lisa har bråkat? ;)

2010-08-22 - 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0