kwanza baada ya leo ^ ^

Är hos Lisa nu och vi har typ laddat ner 4-5 filmer. Och vet ni vad jag måste göra? Klippa min lugg.
Bolle ska med för jag gillar hennes lugg när den är plattad. Dock är den nte ful när hon nte plattat håret^^
sen skulle jag typ få en massa saker för att jag skulle sluta bära med mig smink och kläder till mamma och sen från mamma och pappa. Och typ krämer som jag tvättar ansiktet med. Och sen sa pappa att jag nte skulle köpa kläder till mig av min månadspeng för det skulletyp de göra, äh wtf fatta inget ändå. Sen så vill jag teckna abonnemang med gräns och om jag går över gränsen så betalar jag de som jag har gått över med sj och resten betalar mina föräldrar eftersom att de får barnbidrag på 500, för de har äntligen lärt sig att dela med varann, men de har fortfarandelite svårt att hålla en konversation. Okej, skoja, elr nte.

Äh, sry för dålig uppdatering men har vart lite här och där och ni f¨år ursäkta lite stavfel men lisa klagar som en puckelryggad gubbe ;)

(UPDATE: DET VAR JAG SOM BÖRJA MED SWAHILI, HAR ALLTID TYCKT DET ÄR COOLT OCH JAG VILL KUNNA AFRISKANSKA :P SWAHILI IN MY ♥)

tamu Kumbatio na wewe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0