Problem

Hejhej, förlåt för dålig uppdatering men jag har baat och gjort andra saker på datorn. Men anyways. Jag har ett problem. Ni vet säkert den där väskan som jag vill ha soooo badly? en säljer en tjej för 649:- + 60 som frakt. Men sen så såg jag att vivistyle.se har den på rea för 599:- (moms ingår i 599:-) och 69:- som frakt.. Men jag vill också ha kläder. Och folk flippar ut på mig för att jag shoppar så mkt, men. Det är mina pengar och jag köper det jag vill för det är jag som får barnbidraget och barnbidraget får mina förälrar p.g.a mig! Och jag får 500:- i månadspeng men jag kan säga, det har ALDRIG räckt! Asso jag är snart 14, och vafan, 500 räcker nte. et är 2010 och saker kostar! isst H&M är nt så dyrt, men asso kolla på vissa andra affäerer. Jag hittar liksom en väska för typ 900:- hos chicy! Så liksom, come on! Och jag är för ung för att jobba så det enda jag kan göra är att dela ut tidningar, jippie -.-

Själv så tycker jag att jag borde få mer i månadspeng för om man tänker sig det jag köper i månaden så är det:

- Smink
- kläder
- mobilpengar.

Och liksom, smink är nte det billigaste! Jag behöver concealer och puder.  Sen kläder behöver jag också. Visst jag fick nyss kläder och köpte lite själv, men det är snart höst och sen vinter. Liksom Höj min månadspeng kanske, så slipper jag fråga efter pengar heela tiden? Och den här månaden vill jag köpa:

-Jenas, Pyjamas, mössa + vantar, sen behöver jag ett par höstskor, en t-shirt, ett par treggings, . Och höstskorna jag vill ha kostar 500:-, jeansen 400:-, mössan och vantarna 161:-,  t-shirten 149:-, treggingsen 199:- Liksom och sen väskan för 669:- Så antingen får jag skita i allt det jag BEHÖVER och köpa en väska som jag VILL ha. Och sen et jag nte ens vem som har min månadspeng. Antingen har mamma den elr så har pappa OCH mamma den.


ÅÅÅHHHHHH! FUCK THIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0