Ringen imorn

Guess what!? Jag trodde jag hade 12 myggbett men hittade fler så nu har jag 17 st -.- och miichi klagar på sina 3 hahah. Imorn ska jag och Steffi till Ringen för en kjol som jag kollade på hos H&M var slut i handen och i city men steffi ringde mig och sa att hon hade hittat en militärgrön OCH svart. Jippie! Så vi ska dit imorn och jag ska köpa den. Och jag tror det kmr bli lite mer shopping för jag har ju fått min månadspeng nu och jag ska skita i att köpa väskan för den hos vivistyle var ju på rea men de har öckså inkl. moms och frak så det blev över 1000:- 
Jag önskar mig den i present istället. Men ska kolla lite på H&M:s hemsida och ginas oc så. Bloggar senare 

Kommentarer
Postat av: Alice Pettersson


hej ! fin blogg du har :)

gå gärna in på min och kolla om du vill :)



ha en bra dag /

2010-08-19 - 21:33:40 / http://leftys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0