Ringen

Tjatja! Är hos Steffi nu och slagga här. Idag har vi vart i ringen och kollat i lite butiker. Fick med mig en pyjamas och en kjol. Inte för dyrt. Men jag är fett stolt! Jag har 362:- över! :D Fast vi kan säga 262:- för jag ska spara en hundring den här månaden.

Efter att vi vart i ringen åkte vi till medborgarplatsen och gick in på Gina, weekday (där jag för övrigt fick huvudvärk för de spela högsta musiken, man fick typ skrika för att höra varann) sen gick vi in på Monki och det bättrade inte direkt huvudvärken, ni som har vart inne där kanske fattar^^ Deras jävla inredning, saker och färger överallt! Ett av skälen till varför jag inte går in dit. Sen drog vi till pressbyrån för jag ville ha ett juicepaket och cola hahah. Men vi drog till donken istället och dela på en bigMac +meny.
Sen drog vi te gullmarsplan och sen tog vi bussen hem till steffi. Hatade att sitta på den bussen.

1. Det var proppfullt.
2. Jag fick flytta närmre steffi för två jävla äckelfyllon skulle sitta där -.- (Inte för att jag har nåt emot att sitta bredvid Steff, et var fullisarna jag syftade på)
3. Fyllona var skitäckliga och skitpackade så vi rog därifrån haha, they were gross!

Okej men nu ska jag läsa lite bloggar så vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0