Ska åka te Pappa nu :)

Nu är jag hemma från Handen igen :) Åkte dit för att byta min Baseboll jacka.. Hade en sdvart men den var way to big i armarna, den åkte ner heela tiden. Så jag gick dit och sa att kvaliten var dålig så jag fick byta för hon i kassan sa också att de hade släppt rejält.. Så jag böt till en marinblå istället :) Men nu ska jag gå till bussen för att åka till Pappa och packa lite mer. Kanske hinner blogga lite snabbt där annars bloggar Sara och Steffi senare. Måste bara messa de om användarnamnet och lösenordet ofc. Men jag bloggar när jag kmr hem dit när jag hinner :)


BILDBRIST!!

Kommentarer
Postat av: denise


hahahah, aa det var det jag menade xD

2010-08-01 - 14:52:42 / http://daulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0