Sry.. :/

Oh my god! Glömde fan lösenordet till bloggen, men kom på det tillslut ^^ Men blogg.se fick skicka ett mail och sånt men kom på det innan och jag var tvungen att ladda ner den nya versionen av MSN för vi har rensat typ hela datorn och då har min farsas polare laddat ner den gamla -.-

Men iaf, jag måste bara be om ursäkt för bloggningen under sommarn har vart sämst och jag vet om det.
Jag har vart borta i Göteborg och i Norrland och roat mig medans det har vart sämst uppdatering här och nte lika mkt gästbloggning som jag trode det skulle bli. Men bloggningen kommer nog bli mkt bättre nu när skolan börjar, för då finns det mer att skriva om likosm och då händer det mer saker.

Ville bara säga det,kollar på lite Jersey Shore (the best show ever) och sen vet jag nte vad jag ska göra.. slappa typ^^ Men imorn ska jag typ duscha och ja.. Men jag bloggar senare :)



Förra gången jag badade med Denise tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0