Svar om vrf jag och lisa har bråkat..

Fråga av anonym: hur kommer det sig att du och lisa har bråkat?

Svar: hon var skyldig mig pengar, dock nte sån värst stor summa men ändå pengar. runt 50 spänn och en dag behövde jag de och hon vägrade betala tillbacka trots att det hade gått 1,5 månad. Sen sa hon att hon nte ville betala tillbaks pga min attityd, men attityden har inge med det att göra ;) Och när allt hade taggat ner sig så frågade hon om vi va vänner men jag sa nej för jag pallar ärligt talat nte med henne.

Det var jämt jag som skulle ringa, messa, logga in på msn och göra allt. Hon skulle aldrig ringa elr nåt sånt för det tog pengar från hennes mobil, men daah min då? Nej jag ringer ut gratis - NOT.  
Och jag är faktiskt inte den ända som tycker det utan jag har hört vissa andra också säga det.

Så så är det med det. Ingenting jag hakar upp mig på.. Sen finns det lite mer skrattretande saker att skriva men jag kan nte för då kmr ni tycka att jag bara vill starta upp våran fight igen, och det pallar jag nte med.

Life goes on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0