"Svar på Tal" - The Twilight Saga

hejhej! Är fortfarande hemma hos steffi och har sett på I taket lyser stjärnorna idag igen. Asso det är typ min favorit film^^ Och the Twilight Saga ofc!! Och juste, när jag ändå skrev The Twilight Saga så kan jag ju skriva om en sak. Vissa tror att jag älskar Twilight Saga bara för att jag tkr robert Pattinson aka Edward Cullen och Taylor Lautner aka Jacob Black är snygga. Visst jag skulle tycka det var sämst om de böt ut skådespelarna, men filmerna i sig är skitbra juh! Jag började läsa böckerna ganska sen så jag hann se 1:an innan jag hann läsa ut
1:a boken. Jag fastnade för boken direkt juh! Så där har ni beviset på att jag inte tycker om filmerna bara för skådespelarna, men handligen är ju grym. Kärlek, action, drama haha. Och sen tycker jag faktiskt att 
Kristen Stewart aka. Bella Swan är grym skådespelerska. Och samma sak med Taylor och Robert. :)

Ska se på film nu igen haha, är man sjuk så är man  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0