Tongue piercing

Idag vet jag nte vad jag ska göra.. duscha är dock ett måste. Sen skulle jag hem till mamma och hämta en läxa -.-
Nu sitter jag och lyssnar på lite musik medans jag... ja - bloggar^^ tror jag ska hoppa in i duschen snart. Åh! Asso jag vill pierca tungan!! :@ Men nej, nej, nej. Jag FÅR inte av mina föräldrar -.- Bara för att de tänker så som jag gjorde förr och inte nu! Hallå detär 2010!! Time to wake up! Åh blir så jävla lack, för det är ju inte de som ska pierca sig och de kommer ju inte direkt märka av det. Jag fattar inte! Jag tänker inte vänta tills jag är 18 noway!
Fattar nte ens vrf de bryr sig, det är min tunga, inte deras hahahhaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0