???

Som ni har märkt så har det kanppt blivit nånuppdatering idag, men det har nte hänt så mkt heller. Var i Länna, kameran går nte at fixa för en anledning så den kan jag lika gärna kasta. Sad but true. Åker ju till Gbg imorgon, kmr hem på torsdag och sen far vi direkt upp till Norrland och är där till typ tisdag? It's gonna be sooo fun ;) Kommer säkert ta massa kassa mobilbilder som ni får se sen när jag kmr hem. Men som sagt så ska Sara och Steffi blogga här medans jag är borta så bloggning kommer det bli iaf :) Håller nu på att packa, elr j jaghar ställt in resväskan och lagt iu alla kläder som jag ska ha och snart ska jag sortera och vika :P
Men jag bloggar snart igen :)

Pööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0