Bilder från götet, norrland och frieriet :) <3

Okej, som förlåtelse för dålig bloggning så kommer bilder!! :D

Innan vi åkte till götet:



Pappa snaggade devin

I götet:

Ullared

Gillar min ögonfärg här hihi^^


Mina och Denise's skor :)


Coolingen jue!


Tuffing :P


På den här bilden och alla andra så kan man ju tro att jag och denise är drogade, men kameran fuckade haha



Med pappas tröja på sej :)

Stretching^^







I norrland:



Medans de hoppa studsmatta så satt jag i:

Massagestolen hahah, ser fucked up ut jag vetÅÅ


Pappa, Kicki och Maria däckade i soffan :)


HAHAHA schnyggaste bilden ever, jag vet


Det var så jävla intressant när Pappa tog ut en skitstor sticka från Christopher-Elvis fot ;)


Devin och Maria påväg hem


Denise tkr jag är söt här, men jag vet nte om hon driver elr nte för jag är liksom röd i ansiktet av att ha garvat som FAN haha och bilden är btw en drivbild


Denise bländade sönder stackars devin hahah

Och nu från frieriet:
'

Kolla ringen!! :D♥




Schtekarn!



Jag och denise "torterade" en geting, men de torterar mig, så ska jag tortera de ;)

Ja det var alla bilder och alla tagna från denise. Men på tal om getingar, vill ni veta vad jag gjorde? Jag blev så jävla trött på alla getingar och alla flög runt mig och jag är sååå sjukt rädd för de att jag börja störtböla. Jag tål de verkligen inte och Ami är också rädd för de men dock inte lika rädd som jag så hon stog och trösta mig som fan haha, och fyfan vad folk glodde! Men nu ska jag se på film och sen sova för jag ska upp 08.00 och handla med kicki imorn och sen ska jag, Bolle och kanske Steffi om vi får tag i henne in till kungsträdgården för att checka läget på 08.. Vi kanske ses där? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0