Mad

Åh nu är jag arg och ledsen haha!

1. Jag dricker bara juice elr vatten till frukost, eller nåt glas o'boy i veckan, gillat nte det så mkt. Och igår så köpte vi en flaska med äppeljuice och en apelsinjuice. Jag tog ett glas igår till frukost, och Maria och Devin med. Det är 3 gas och den äppeljuicen vi köpte är ganska s stor så den tar nte slut på 3 glas. Och sen så hade vi ju apelsinjuicen kvar. Så när jag har ätit klart och ska hämta den så finns det nte.

Jag: Kicki vart är juicen? o.O
Kicki: Jag tror den är slut..
Jag: deet är omöjligt, vi köpte ju 2 paket IGÅR!!
Kicki: jag vet

Asso ååhh, så nu blev det vatten till frukost -.- mmmmm

2. Jag har ju en drömväska som kostar 799:- + moms + frakt så sammanlagt blir det runt 900:- och jag tkr det är skitdyrt för en väska men, jag ÄLLLSKAR DEN! Så nu såg jag att en tjej säljer den för cirka 600-700 kmr nte ihåg, och hon tänker sälja den som är snabbast på att betala :'( But, the real problem is: jag är pank!men jag kom på en ide, för allt jag ska köpa den här månaden är typ pyjamas och th saker, sen typ aa jag vet nte hahaha. Men kan nte skriva mer för jag ska rensa min garderob, men hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0