piercing

Denise: Meh palla! ;)

Okej, nu snackar vi om att jag var trött! Jag var utelåst i säkert 2 timmar så jag däckade lite efter att jag hade ätit. Och vaknade 22.30. Men nog snackat om det, tänkte snacka om underbara piercingar! jag vill pierca mig på 4 ställen.

- Örat (högt upp på två ställen och så ska man ha en stav)
- Tungan
- Läppen
- Naveln


Är körd när det gäller läppen då måste jag vara 15 för denise gjorde sin första piercing i år! -.- Ska nte ens ha på samma ställe som henne! Äh whatever, mamma behöver bara lite övertalning om tungan, hon tror den ska infekteras. Men nej haha. Men örat får jag :D:D Ska visa bild på hur det kmr se ut. tungan och örat är det jag vill mest!


Visst äre snyygt!? :D Gaah jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0