Coat collection!

Hej på er alla!

Idag hade mina kära päron ett ärende någonstans som låg låångt far away (haha glömde vart xD). Nej men då passade jag på att hänga med de, och kanske kunna besöka området vi bodde i när jag var mindre? Och de tyckte att det var en bra idé. Så jag såg huset vi bodde i när jag var mindre, gud va fint det var där! Jag förstår inte huuur de bestämde sig att flytta därifrån till här vi bor nu. Asså jag gillar mitt hus nu, men området där var så fint. Och så såg jag ställen jag har sett mig själv på bild och videor när jag var mindre, lite mysigt på sitt sätt :).


Har kollat på lite kappor som jag tycker är snygga, så fixade mig en egen coat-collection:




Den högst upp är min favorit, jättefin modell och snygg färg.

♥  Nästa är inte direkt en kappa, men fin "kofta" att ha på sig när det är höst ute och vädret börjar bli lite halvkallt.

I nästa gillade jag modellen men färgen blev jag inte så förtjust i, liksom den färgen gillar jag mer i vantar, halsduk och mösa.

En vit lång kappa som är skitstilig, jag skulle vilja ha den med en såndär (vit) "fluffig-mösa", och vita pärl-örhängen. Haha isprinsessa^^! 
 
 Nästa var ju också en rätt fin kappa i röd och blå färg. Gillar hur tajt den sitter på kroppen. 

♥ Och den sista kommer tvåa i min "favorit-lista" haha^^. En jäättefin modell och färg, inte direkt kappa men iallfall.

Ja lite konstigt att jag lägger upp höst/vinter grejer, när det typ är sommar (som dock håller på att ta slut :'( ). Ska nog ta och sova nu, godnatt cuties //SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0