Om dagen



Hejhej! Har kollat på lite fångarna på fortet och jag dampaaar! Jag tål verkligen inte Pernilla Wahlgrens son Benjamin. Han är liksom too much! "För jag sa hej sofia, hej här kmr jag" Det är jämt: ööhhh hej, nu kommer jag. allt ska va om mig. äh, nog om hnm!

Imorn äre ju skola och har inga läxor förutom tyskan som är till fredag..  Har duschat för jag hinner verkligen nte imorn, börjar liksom 08.10pallar nte gå upp 6 ör att duscha. Men iaf, kan skriva mer om dagen i skolan..

Det har fan vart en bra dag asso! Alla va fett taggade och glada. Annars äre typ bara jag, steffi och bolle som har energi moahaha. Men typ alla var glada och så. Men efter skolan så drog jag och steffi till kiosken för att köpa varsinn energidricka, och som om vi nte var på G redan^^ Asso på bussen, jag svär alla hata oss! Vi garva som FAN sen lugna vi ner oss för man får bara den där kicken i typ 5.max 10 min. Men på busshållsplatsen mötte vi Linus, Mogge och Micke men de skulle typ te... nånstans haha. Sen så åkte jag och steffi till stan, vandra på tc och sen i gallerian. Sen drog vi till drottninggatan eftersom att jag hitta en EMO affär där de hade lite TH saker^^ tvungen att kolla juh! :P  Hitta lite fina saker moaha. Sen hitta jag skiiiitfina saker i en annan. Som ni kanske inte vet så ÄLSKAR jag sköldpaddor, så de hade fett mkt saker där. Skitfina asso! Vill ha min egna söta sköldpadda^^
Men sen hade vi gått så långt så vi var helt plötsligt i gamla stan hahah! Så vi drog till slottet och fota en massa där. Sen drog vi till nautistiska magasinet och kolla lite där. Sen drog vi hem och jag kolla på TV, åt och duscha.

Men ska bara kolla lite på FB nu och sen chatta lite med steff, sen låna nåns mobil och messa. Men jag bloggar senare elr imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0