who's there?? BOLLE!

tjollahejsan alla paddor!
hahah nej men hej allihopa,nu blev det så att jag också ska gästblogga här,hahah det visste ni inte om va?! anywaaay jag är ju då den såkallade bolle :P men mitt riktiga namn är iaf helena om nån liten dromedar ville veta..
kommer försöka blogga så mycket som möjligt men jag suger på det så ha inga höga förväntningar ;)



hahah bilder på moi,från dannis tidigare inlägg. om ni har läst vad hon har skrivit om mig så är jag ganska normal right?

DANNI LÄÄÄÄÄS DETTA: NÄR I HELSKOTTA KOMMER DU HEM!? hahah det sa du aldrig?? xD

Kommentarer
Postat av: steffi


hon kommer hem den 10/11 något sånt sa hon hah ^^

2010-08-02 - 15:08:57 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0