wtf!? :O

GGGAAAAH!!! Ingen har bloggat!! :O Jag frågade 5 pers! Emma sa ja, steffi antog jag men hennes dator är störd haha, helena är nte bäst på uppdatering och sen frågade jag sara men hon svarade nte och miichi sa sure! Trodde det skulle vara mer uppdatering än när jag var i gbg! Men nej. Haha. Sitter på hotellet i Norrland och ska snart äta frukost. Finns det seriöst nå godare än hotellfrukost? Hahah. Shit, ni skulle sätt igår! Vi alla badade p´å dan, elr ja. Jag, Denise, Devin och mina 3 kusiner. Asso devin blev dränkt 24/7 och jag fick bara vatten i ansiktet (a), och denise blev också dränkt typ en gng. Men shit, alla kolla på oss hehe det var juh värsta vattenkriget. Men kul vare ;) Men jag kommer blogga mer när jag kommer hem för nu ska jag klä på mig, måste upp och 10 min

Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0