01 - Om mig

Så nu ska jag berätta lite om mig.

Mitt namn är: Daniella Danni Dolle Dalle Polle Helena Nicole Karlsson Eriksson hahaha. Är 14 år och fyller år den
3e November. Bor i Skogås med Pappa och min platsmorsa Kicki och mina 2 syskon denise och devin varannan vecka. och sen hos mamma varannan vecka med devin. Går i Vendelsömalmsskolan, en jävla betonghåla som suger. Jag har 6 syskon + 2 bonussystrar

Mina favoritffärger är svart & vit. Jag har görngråa ögon och är 159-160m lång (kort)
Jag älskar shopping, mina köpmisar, och är aaaalltid positiv hahaha :P Jag skulle inte överleva utan musik, TV eller en dator och sitter vid datorn minst 5 timmar per dag. Intressant jag vet ;)

Jag älskar att åka utomlands och flyga, det är det bästa jag vet. Jag hatar att städa, fjortisar, folk som tror de är nåt, fejkade människor *HOST!*, gamlingar och mkt mer haha. Jag älskar mat hahhaha,  men är petig när det gäller det. Något som jag inte äter är allt med: broccolli, kokta grönsaker, soppa, korv (bara falukorv och kycklingkorv), och jag hatar alla typer av sås hahahha.

Jag har IG i gympa och VG i musik :D Jag svär skit mycket och hatar när folk tjatar. Folk kan säkert uppfatta mig som fett bitchig och dryg ;)

Nej nu pallar jag inte skriva mer så inlägg nr 2 kommer imorn ;)


Bild från i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0