04 - mina syskon

Mina syskon.
Jag har 6 syskon +två bonussystrar.
Dennis: Dennis är 30. Han är min äldsta brorsa, han är 1.97 m lång, typ x) Han har en son som heter Oliver och han är 10-11?
Vi har inte väärldens bästa kontakt men om det är något kan jag säkert ringa honom.
Det var han min pappa bodde hos när mina föräldrar skildes. Det blev mycket tjafs och hur som helst så blev min pappa utan lägenhet. Så vi bodde hos Dennis varannan vecka.
Dennis är min halvbrorsa från mammas sida.

Donna: Donna är 28 och har en son som heter Max som är typ 1.  När jag var yngre så bodde hon mest i Göteborg och Västerås.
Hon är väldigt lik mamma enligt mej. Utseendemässigt så liknar hon mest sin pappa, Micke. Men till sättet liknar hon mamma. 

Maria: Maria är min halvsyster från pappas sida. Hon är 26. Maria har jag aldrig bott med. Hon har bott med sin mamma, men när jag var yngre så brukade hon sova över och hälsa på. Vilket jag älskade när hon gjorde, för hon gjorde jämt håruppsättningar på mej och Danni. Nu när jag har blivit äldre så hade pappa och hon en lite konflikt så de inte pratade. Men nu är allt löst och nu brukar hon hälsa på. Så nu ses vi.

Donny: Han är datanörden i familjen. Han är 22. Jag fattar inte att han är det för han är inte som en 22-åring x)
Han är den person jag vet att jag kan snacka med om jag behöver det.
Han älskar att komma med kommentarer och han äger typ alltid ut folk..

Denise: (Nisen) Hon är min storesyster på 16 bast. Hon och jag har gjort så jävla mycket tillsammans. Alltså, vi kan bråka och allt men sen slutar det med att vi båda garvar åt samma sak så är bråket över.
Vi två har jämt delat rum. När jag bodde hos mamma så hade vi ett varsitt rum men hos pappa delade vi, fram tills nu.

Devin: Han är min lillebror som är 11. Han är yngst.
Ibland är han en sån jävla pain så jag skulle kunna ge honom en sån rak höger så han skulle sluta men samtidigt så är han så snäll.
Man märker verkligen på honom när han är glad och när det är något fel.
Han är väldigt lik min pappa till sättet. Dåligt temperament och de använder samma kroppsspråk.

Maria: Maria är min bonussyster som jag fick när Kicki kom in i bilden. Maria är 28 och bor i London.
Men hon kommer hem till Jul. När hon väl är här så vill hon hitta på så mycket som möjligt x) 

Alexandra: Alexandra fick jag oxå som bonus när Kicki kom in i bilden :) Alex är 24 år, och bor i Åkersberga.. ;)

Så. Mina helsyskon är Donny, Denise och Devin.
Resten är halvsyskon men jag räknar dem som hel.
Jag älskar allihop och inget vore detsamma utan dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0